27 Temmuz 2008 Pazar

113 - Sensiz Yapamıyorum


113 - Sensiz Yapamıyorum

Duygularımın son demindeyim bu gece,
Son gece bu, sana olan hasretimin,
Dolu dolu yaşattın sensizliği,
Damla damla hasretini,
Tüm benliğim sen oldu bu canda,
Ya dön, ya da çek git dünyana,
Girme artık rüyalarıma,
Son kez sarıl ve dön arkana.
Arama artık istemiyorum.
Sensizliğe de alışırım.
Diyemiyorum.
Hayalin ve sen varken,
Bırak beni böyle git
Diyemiyorum.
Hayır istemiyorum.
Mazeretler uydurma,
Hissettiğim ayrılığı bana savunma,
Cevabı yok bunun boşuna arama,
Seni seven şu kalbime
Lanet edemiyorum.
Dokunma rüyalarıma bırak öyle kalsın,
Gün gelir başkası olur bakarsın,
Belki sende yanarsın,
Yarın belki olur ama
Şu an bırak git diyemiyorum,
Sensizliğe alıştım belki,
Aldanışa gülemiyorum,
Şu an sensiz yapamıyorum.

Mr Can Akın