25 Temmuz 2008 Cuma

044 - Evlisin, Benim Değilsin...


044 - Evlisin, Benim Değilsin...

Aşka dair ne var ise bu dünyada
Yitirmiştim gecelerin koyu karanlığında
Sen, öyle bir anda doğdun ki sabahıma
Takıldı gözlerim, saçlarının siyahına

Dalında açmış gonca güller gibiydin,
Güllerden güzeldin, gönlümde yer ettin…
Anladım ki sen yıllardır beklediğimdin
Kapıldı gönlüm, senin rüzgârına

Sonra acı gerçeği fark ettim, evlisin,
Benim değilsin, o an delirdim…
O an anladım ki bana yasaksın,
Sen içine düştüğüm en büyük tuzaksın…

Ayrılmalıyım senden, uzaklara varmalıyım
Seni sonsuza kadar silmeliyim kendimden
Savurmalıyım gönlümü seher rüzgârlarına
Ne ben kalayım, ne de aşk kalsın…

Unutmalıyım seninle olan ne varsa
Seni, beni, aşkımızı her şeyi
Giderken, senin olduğun her yerden,
Ama sakın sen beni unutma…

Senden son bir şey, istesem yapar mısın?
Oğlun olursa adını Can koyar mısın?

Mr Can Akın