28 Temmuz 2008 Pazartesi

123 - Tokyo'dan Gidiyorum...


123 - Tokyo'dan Gidiyorum...

Bıraktım Tokyo sokaklarına hatıraları...
Sana veda etmeden gidiyorum.
Gözümde son damlacıkları gözyaşlarımın
Ben sana doyarcasına ağlayamadan gidiyorum...
Sonbahardaki meşe yaprağıyım,
Damla damla yağmur alamadan kuruyorum.
Ben sana doyamadan gidiyorum...
Çöllerdeki kum tanecikleri kollarım olsa da
Bir fırtına çıkarsam yolumuzu kaybetsek
Sonra birbirimizi bulsak, öpüşsek
Ben senle kaybolamadan Tokyodan gidiyorum
Kollarına alsan beni, bir de tutarsa çay demini
Kıyamam ki tutayım ellerini
Ben senle yaşayamadan gidiyorum
Arada bir mektup göndersem sana
İçinde bir iki aşk şiiri olan
Elinde verdiğim gül ile beni uğurlasan
Ben de trenden inip seni kucaklasam..
Ben ise sana âşık olamadan
Tokyo dan gidiyorum.

Mr Can Akın