27 Temmuz 2008 Pazar

084 - Rüzgârla Gittin,


084 - Rüzgârla Gittin, Rüzgârla Geldin

Bu sabah yatağımdan,
Rüzgârın sesiyle aniden uyandım,
Sanki gittiğin gün, gibi esmekteydi.
Sanki sen yanı başımdaydın,
Sanki ellerimden sen tuttun,
Sanki senin kokunun yayıldı rüzgârla
Beni eski anılarım, sensizliği sardı…

En çok rüzgârı sevdim ben,
Deli deli esmesini mesela
Her esmesinde kulaklarımda çınlayan,
Uğuldayan sesini sevdim
Çünkü seni hep rüzgâra benzettim.
Rüzgârı her hissettiğinde,
Sen diye serinledim, durdum.
Kollarımı rüzgâra,
Yani sana açtım…

Bazen meltem esintisinde
Tenimde gezindin
Bazen fırtınalarla esip
Tozu, dumana çevirdin,
Bazen alev, alev yanan
Kalpleri serinlettin…

Ben en çok rüzgârı,
Sen diye sevdim.
Gidişin fırtına gibiydi,
Yaktı, yıktı, geçti,
Gelişin ruhumu dinlendiren,
Meltem olacaktı…

Bir sonbahar sabahında
Sonbahar rüzgârıyla gitmiştin,
Yine bir sonbahar akşamında
Sonbahar rüzgârıyla geldin.
Gidişin, gelişin fırtınalı oldu
Ama ben dönüşünle
Sonbaharı ilkbahar yaptım,
Saçlarına çiçek taktım…

Mr Can Akın

Ruzgarla Gittin Can Akin