27 Temmuz 2008 Pazar

076 - Ne Kaldı Elimde


076 - Ne Kaldı Elimde

Ne kaldı elimde,
Bir yürek dolusu irinli hatıra,
Yüzümde dert çizgileri acımakta,
Saçlarımda hayal kırıklıklarım göz kırpıyor adeta,
Tıka basa dolmuş dert küpüm, acılarım gözyaşlarımda.

Ne kaldı elimde.
Ruhum solmuş hayatın kara zindanlarında,
Sevgi dolu yüreğim teslim olmuş en çilekeş sabahlara,
Mutsuz, umutsuz boş bir bakış gözlerimde yarınlara,
…ve adını bilmediğim hesaplaşmalar kapımda.

Ne kaldı elimde.
Sevgi, yalnızlık, aşkı anlatan mısralardan başka,
Her sabah yalnızlığımı demliyorum çaydanlığımda,
Kana kana içtim, iyice karışmış ruhuma, kanıma.
Sen diye sarıldım her gece yalnızlığımın yastığına.

Ne kaldı elimde.
Sevgiyi istemediğim için bu hüzün, riyakâr bakışlarda,
Can çekişiyor artık gönlüm, ömrümün sonbaharında
Artık en iyi dostum, arkadaşım, aşkım bana,
Sımsıkı sarıldığım yalnızlığımda…

Mr Can Akın


Ne Kaldı Elimde