27 Temmuz 2008 Pazar

091 - Sanal Sevgilim


091 - Sanal Sevgilim

Ne el ele tutuştuk, ne de sarıldık,
Çılgınlar gibi öpüşmedik,
Göz göze bile gelmedik
Kızkulesi’nde de yemeğe çıkmadık
El ele tutuşup Ortaköy’de
Pamuk helva bile yiyemedik…

Seni Rüyalarımda bile görmedim
Ne tenine dokundum, sarıldım
Ne de saçlarını elimle taradım
Seni doyasıya koklayamadım…

Sana aşk dolu şiirler yazamadım
Gitarımla önüne diz çöküp,
Seni seviyorum, Seni seviyorum
Sen de beni seviyor musun.?
Diye şarkımı da söylemedim

Belki; seni hiç sevmedim
Belki; sen de beni sevmedin
Belki; seni hayalen yarattım
Sen hiç mevcut olmadın hatta
“Can’ın canısın” da demiyorum

Gönül sayfama adını
Altın harflerle de yazdıramadın
Ama sen benimsin,
Sanal sevgilimsin,
Hayalde olsan, sanalda olsan
Seni seviyorum…

Mr Can Akın

Sanal Sevgilim Can Akin