27 Temmuz 2008 Pazar

107 - Seni Aradım Mısır


107 - Seni Aradım Mısır Çöllerinde

Seni aradım, Mısır çöllerinde
Canım yandı yokluğunda,
Sensiz kalbim atmaz oldu,
Senin için ağlayan gözlerim de
Çöl sıcağında kurudu, akmaz oldu…
Gözlerim çöllerinde hep seni aradı,
Sevdiğin güller de burada yoktu,
Sen de yoktun Mısır çöllerinde..

Seni aradım, Mısır çöllerinde
Sensiz çöllerde konuşamaz oldum,
Dilim sustu, lal oldum, yüzüm soldu…
Bu Can seni özlemle arar oldu,
Ellerimdi ellerin, gözlerindi gözlerim,
Şimdi çöl ışığından başka göremez oldu,
Bitmeyen sensiz yokluğunda.
Sen de yoktun Mısır çöllerinde…

Seni aradım, Mısır çöllerinde
Canım yandı yokluğunda,
Sensiz vahalar da çöle döndü,
Berrak su bile kurudu kuma döndü,
Yemyeşil hurma ağacı boyun büktü,
Sen yoktun ya, tüm dünyam çöl oldu,
Cansızım sensizim, yalnızım artık,
Sen de yoktun Mısır çöllerinde…

Mr Can Akın