26 Temmuz 2008 Cumartesi

060 - İzmir''de Rüyam


060 - İzmir''de Rüyam

Ben her gece seni beklerim Alsancak Limanında,
Her geceyi sabaha kavuştururum martıların çığlığında,
Gözyaşlarımda acı ve hüzün kucaklaşır denizin tuzuyla
Hasret sancıları eritirim sabahın çiğ damlasında.

Kaç geceye takılıp kaldı düşlerim,
Kaç gözyaşıyla denizin tuzuna karıştı düşlerim,
Kaç sabah buluştu hasretinle yüreğim,
Acılar içindeyim yoksun,
Denize akar gider söylenmemiş sözlerim,

Söyle hani ben senin canındım,
Söyle hani rüyalarının son durağıydım,
Susma söyle gözlerinin son bakışı,
Yüreğinin tahtıydım.

Ellerim kesik acınla kanıyor sevdiğim,
Yüzüme dikenleri batıyor aşkın,
Dillerim bir sana lal, bir sana şaşkın.
Hüzün yağmurları dolaşır İzmir'in imbatında.

Bu şehrin kaldırımlarında
Hayalini takıp koluma dolaştım,
Frida misali, Acılarla kıvrandım
Hayallerimde takılıp kaldı aşkım,
Ben seni içime hapsettim,
Aşkın tek kurşunuyla da kendimi vurdum.

Yetmiyor artık sözlerin,
Avutmuyor 'seni seviyorum' demelerin,
Rüyalarımda hep seni görmelerim,
Bir sana yanıyor yüreğim,
Bir sende sönmekteyim.

Boynu bükük bir aşk hikâyesi
Dolaşır İzmir sokaklarında,
Her köşe başında
Gizli bir aşk buluşur kol kola,
Sardunya kokulu kaldırımlarında,
Seni seviyorum İzmirlim her kalp atışında.

Mr Can Akın