27 Temmuz 2008 Pazar

089 - Sana Gelmek İstiyorum


089 - Sana Gelmek İstiyorum

Koşup gelmek istiyorum sana
Sensiz geçen zamana inat
Sımsıkı sarılmak hiç bırakmamak
İçimdeki tüm sevgimi sana sunmak
Bulutların üzerinde seninle olmak
Hasretini çektiğim günlere inat
Yanında sevginle kalmak
Kurduğum düşlere inat
Gerçeği seninle paylaşmak
İç çekişlerinde ruhuna dolmak
Uyandığında güne seninle başlamak
Yıldızların oynaştığı saçlarını
Ellerimle okşamak,
En tatlı rüyadan seninle uyanmak
Canının yarısı ben olmak
Teninin kokusunu solumak
Sensiz geçen günlere inat
Koşup gelmek istiyorum sana
Belki bir kuşkanadında,
Bir şarkının mısrasında
Ya da denizin ışıltısında
Gözlerini kapat ve hatırla
Bir seni sevdim ben
Yanımda olamasan da
Bir de seni seven kalbimi
Bunu sakın unutma.

Mr Can Akın


Sana Gelmek İstiyorum