25 Temmuz 2008 Cuma

048 - Gitme Canım Can


048 - Gitme Canım Can

Dur gitme canım Can.
Sürgün yemiş yıllardan yalın ayak geldim sana,
Vurgun yemiş bir yürekten doğarak koştum sana,
Kapkara gecelerin tan vakti melteminde
Eserek savruldum yollarına
Masmavi denizlerin bağrından vurdum kıyılarına.

Dur gitme canım Can.
Adını koyamadığım hayallerden koştum sana,
Türküleri yakılmamış sevdalardan kondum dallarına,
Yalansız, riyasız bir gerçek sundum sana.
Yaralı bir yürek,
Masmavi bir umut koydum avuçlarına.

Dur gitme canım Can.
Bir martı çığlığında düştüm kulaklarına.
Yetim bir yavru gibi sığındım yamaçlarına,
Gözbebeklerinden süzüldüm ruhuna, kanına
Titrek gülümseyen mum ışığında…

Dur gitme canım Can.
Anlatamadığım kelimeler dilimin ucunda,
Adsız düşünceler uçuşuyor başucumda,
Sadece diyebileceğim tek şey var sana.
Gir kanıma, ruhuma, sar beni sarmala.

Dur gitme canım Can.
Gitme canım gitme...

Mr Can Akın