27 Temmuz 2008 Pazar

074 - Metris’de Bir Düş


074 - Metris’de Bir Düş Kurdum

Bir düş kurdum
Ben Metris’teyken
Hani olur ya
Düşlerim gerçek olur
Gün olur harman olur
Sıradan bilinenler
Belki de unutulanlar
Bir düşe gelir
Gönlümde dilek olur
Gerçek olur.

Sabahın gelişini düşledim
Zindan karası
Bekleyişlerin arasından
Aah keşke dedim
Bir gün bir sabah
Güneşe “Hoş geldin”
Geceye “Elveda” diyebilsem
Demir parmaklıkların gölgesi
Kederli alnıma vurmadan,
Yüzümü umut yıldızlarına,
Başımı senin vefalı dizlerine,
Yaslayarak uyuyabilsem.

Varsın böcekler gezinsin üstümde,
Çocuklar bağrışsın başucumda,
Yağmurlar yağsın, içimin çiçeklerine.
Şu dört duvar arasında
Bir sandalye ve kırık bir yatak
Yolumu kesmeden.
Seninle el ele
Özgürcesine sarılarak
Bir gün dolaşayım
Ayaklarım patlayıncaya kadar

Üzerimde yalnızlık hırkası olmadan
İnsanlık kıyafetimi giyerek
Özgürlük kokusunu sürerek
Yaşam ırmağında bir damla olarak
Seninle ölümüne bir kez,
Doyasıya akabilsem, coşabilsem

Bir düş kurdum
Ben Metris’teyken

Mr Can Akın

Metris'De Bir Düş Kurdum Can Akin