27 Temmuz 2008 Pazar

075 - Mor Sevdam


075 - Mor Sevdam

Sokaklar hep yalanla dolu.
Hayat sanki tiyatro
Rol alan alana
Sevdalar, aşklar
Üç günlük…

Benim mor sevdam ise,
Sanki pusulasını kaybetmiş.
Hangi gönül’e konacağını bilmeden
Dolaşır mor çiçekli bahçelerde.

Benim sevdamda yalan yok.
Benim sevdamda riya yok.
Benim sevdamın rengi mor.

Hadi uzat elini,
Dokundur kalbime…
Hisset kendini taa derinlerde

Hadi uzat elini…
Bu hayat sahnesinde
Biz gerçekleri oynayalım.

Başımız dik alnımız açık,
Yaşayalım mor sevdamızı doya doya.
Koşalım mor çiçeklerle dolu
Mor sevda bahçelerinde.
Derleyelim mor sevdamızı demet demet
Hadi uzat elini çok geç olmadan.

Ölümsüzdü benim
Sevdam diyordum.
Ama öldün…
Seni kefene sardım.
Birden soğudun mor oldun…
Dedim ya
Benim sevdamın rengi mor…

Mr Can Akın

Can Akin - Violet Love :(

Mor Sevda Can Akin