28 Temmuz 2008 Pazartesi

124 - Tokyo'dan Gittin..


124 - Tokyo'dan Gittin..

Hayatın anlamı nedir? ..
Sevip sevip üzmek mi?
Sevenleri gözü yaşlı bırakıp,
Terk edipte gitmek mi?

Alışamadım sensizliğe,
Yükleyip onca acıyı yüreğime,
Sağanağı hiç dinmeyen gözlerime,
Yokluğunu ekip topraklarıma,
Can suyu vermeden yarınlara,
Bırakıp Tokyo'dan gittin.

Kıraç topraklarımda hayalinle baş başa,
Ekip gittiğin aşk tohumunu,
Gözlerimden yüreğime süzülen,
Sıcacık dokunuşlarını,
Daha sana doyamadan
Bırakıp beni Tokyo'dan gittin.

Benden çok muydu sana sevdaları,
Benden çok mu ihtiyaçları vardı,
Benden çok muydu gözyaşları,
Benden çok muydu alev alev acıları,
Gündüzleri doğmayan gecelere tutsak,
Bırakıp beni Tokyo'dan gittin.

Her gece gök kubbeye uzanan ellerimi,
Görebilmek için yıldızlarda suretini,
Sen diye dokunduğum sararmış resimlerini,
Adını yazdığım yüreğimi,
Sen, beni Tokyo’da yapayalnız
Bırakıp beni Tokyo'dan gittin.

Sevdiceğim buralardan çekip gideceğim.
Sonunda sensiz Tokyo’dan gideceğim

Mr Can Akın